Browsing by Publisher "Beykoz Üniversitesi"
Now showing items 1-2 of 2
-
BİST KİMYA, PETROL KAUÇUK VE PLASTİK ÜRÜNLER SEKTÖRÜNDEKİ İŞLETMELERİN FİNANSAL PERFORMANSLARININ HİBRİD ÇKKV YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Authors:
Publisher and Date:(Beykoz Üniversitesi, 2019)Bu çalışmada Borsa İstanbul (BIST) imalat sanayinde yer alan kimya, petrol kauçuk ve plastik ürünler sektöründe yer alan firmaların oran analizi yaklaşımı ile birbirleriyle karşılaştırmalı finansal performans analizi yapılmıştır. Çalışma kapsamında 30 işletmenin 2013-2017 tarihleri arasındaki temel mali tablolardan elde edilen 10 finansal oran kriteri kullanılmıştır. Elde edilen veriler “Çok Kriterli Karar Verme” (ÇKKV) yöntemlerinden Entropi ve Gri İlişkiler Analiz (GİA) ile değerlendirilmiştir. ...
-
CONSUMER IMPULSIVE BUYING TENDENCY SCALE DEVELOPMENT USING MIXED METHODOLOGY
Authors:
Publisher and Date:(Beykoz Üniversitesi, 2018)In the domains of marketing and consumer behavior, there has been a paradigmatic shift from fully rational and mechanical human beings towards the dominance of feelings, irrationalities and impulses. Hence, there has been a growing demand for measurement tools capturing the multidimensional nature of buying processes. This study is an attempt to generate a reliable and valid scale to measure the impulsive buying tendency of customers. Impulse buying is of great importance with the technological ...