Browsing by Subject "Corporate reputation"
Now showing items 1-4 of 4
-
Bankalarin sosyal sorumluluk faaliyetleri ustlenme nedenleri ve sosyal sorumlulugun kurumsal itibarlarindaki rolu
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2014)Gunumuzde kuresellesmenin etkisi ve iletisim araclarindaki cesitlilik nedeniyle bilginin hizla yayilmasi isletmelerin rekabet edebilecegi unsurlarin farklilasmasina neden olmustur. Ýsletmelerin rakipleri karsisinda saglayacagi ustunluk somut degerlerin otesinde soyut degerlerle olculmektedir. Bu durum isletmeleri ahlaki etik ve sosyal meselelere duyarli olmaya itmis ve ekonomik sorumluluklarin yaninda sosyal sorumluluklarin da varligini gundeme getirmistir. Zaman icerisinde sosyal sorumlulugun ...
-
Kurumlarda is etigi ilkelerinin calisanlarin gozunde kurumun itibarina etkisi
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2015)Bu calismanin amaci is etigi ilkelerinin calisanlarin kurumsal itibar algisi uzerindeki etkisinin boyutunun belirlenmesi ve bu konuda kurumlara oneriler sunulmasidir. calismanin evrenini Yapi Merkezi Ýnsaat ve Sanayi A.s. ve SK Engineering & Construction Co. Ltd. sirketi olusturmaktadir. Ýs etigi ve kurumsal itibar iliskisini olcmek amaciyla bu kurumun calisanlari ile anket calismasi yapilmis ve verilen cevaplar degerlendirilerek bir olcum yapilmistir. calisma sonucunda is etigi ve guvenilirlik ...
-
Kurumsal itibar ve liderlik davranışlarının marka değerine etksi
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2016)Kurumsal yapılarda "değer yaratma" durumu kurumun en değerli varlığıdır. Değişen ve gelişen küresel ortamda kurumların başarısı ile özdeş hale gelen kurumsal itibar, liderlik ve marka değeri kavramları değer yaratma aracı olmuştur. Dolayısıyla birçok başarılı kurumun arkasında, güçlü itibara sahip, gerçek liderlerin ve marka değerinin olduğudur. Narin yapıya sahip olan kurumsal itibarın elde edilmesi zor, kaybedilmesi kolaydır. Son yıllarda rekabet unsuru olarak ciddi etkiye sahip olan kurumsal ...
-
Kurumsal itibarın satın alma davranışına etkisi: Akıllı telefon kullanıcıları üzerine bir alan çalışması
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2018)Problemin tanımı: Bu çalışmanın amacı şirketlerin algılanan kurumsal itibarları ve risk faktörlerinin, tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırmanın hipotezi; akıllı telefon kullanıcıları arasında algılanan kurumsal itibarın ve riskin satın alma davranışıyla anlamlı derecede pozitif yönde ilişkili olduğu ve satın alma davranışı üzerinde yordayıcı etkiye sahip olduğudur. Yöntem: Araştırmaya dijital ortamda yaşları 15-67 arasında değişen 523 gönüllü katılmıştır. ...