Browsing by Subject "social media"
Now showing items 1-5 of 5
-
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi Torku süt krizi
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2019)Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturan unsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberler ortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik bir plan oluşturarak krizi kontrol altına alması gerektirmektedir. Ancak kriz marka tarafından iyi yönetilirse markası ve itibarı açısından durumu fırsata da çevirebilir. Her kriz olumsuz algılanmamalıdır. Marka için hedef kitlesi ve paydaşları ile arasındaki iletişim iyi ...
-
News readers' perception of clickbait news
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2019)This thesis is aimed to reveal the impact of the clickbait content to online news readers. Study focuses on the readers' perception of the clickbait and analyzes their behavior to these content and examines how they interact with these news. To understand these effects, study has three research sections made of interviews and survey analysis. First part is an online, quantitative survey research. Attendees answer questions regarding their habits of consuming news, the mediums they use to consume ...
-
News-Sharing Repertoires on Social Media in the Context of Networked Authoritarianism: The Case of Turkey
Authors:
Publisher and Date:(USC ANNENBERG PRESS, 2020)Social media has become a primary gateway for users to access news, especially in authoritarian states with strictly controlled media environments. In such contexts, it is crucial to understand the motivations that prompt users to share news on social media. Our qualitative multimethod study presents three patterns of news-sharing repertoires on social media: (1) refraining from sharing and/or self-censorship, (2) sharing overtly political news, and (3) sharing news with political implications in ...
-
Siyasal iletişimde dijitalleşme: 24 Haziran 2018 cumhurbaşkanlığı seçimleri üzerine karşılaştırmalı bir twıtter analizi / Digitalization in political communication: A comparative twitter analysis on the 24 June 2018 presidency elections
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2019)Günümüz modern zamanlarında iletişim ve enformasyon teknolojileri alanında yaşanan gelişmeler bireylerin duygu, düşünce ve bilgi paylaşımına olanak sağlayan yeni platformların oluşmasını sağlamıştır. İçerik üretiminin kullanıcılar tarafın etkileşimli olarak gerçekleştirildiği sosyal medya ortamı, eski yapı ve alışkanlıkların hızlı bir şekilde değişmesine sebep olmuştur. Bu dönüşüm sürecinin önde gelen yapılarından medya, siyasi yönelimleri etkileyen bir faktör haline gelmiştir. Siyasi aktörlerin ...
-
Sosyal medya üzerinden Türk kültürünün yorumlanması
Authors:
Publisher and Date:(Kadir Has University, 2019)Toplumların teknolojik gelişmelerle çağ atladıkları bu dönemde, sosyal medya, toplumlar ve insanlar arası iletişimi destekleyen önemli bir gelişme olmuştur. Özellikle son 10 sene içerisinde kendisini belli eden ve evrilen sosyal medya, bireylerin sosyal ağlara kayıt olmasıyla kendisini ayakta tutar. Sosyal medyanın gelişmesini ve sürdürülebilmesini sağlayan faktörün bireyler olduğu göz önünde bulundurulduğunda, sosyal medya platformlarda oluşturulan içerikler, bize bireylerin iç dünyaları hakkında ...