• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Fakülteler / Faculties
  • Uygulamalı Bilimler Fakültesi / Faculty of Applied Sciences
  • Search
  •   DSpace Home
  • Fakülteler / Faculties
  • Uygulamalı Bilimler Fakültesi / Faculty of Applied Sciences
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Küreselleşme Sürecinde Yeni Bir İletişim Ortamı 

Yüksel, Müberra (Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2007)
Yeni iletişim ortamında reklam oyunları internet pazarlaması ile çevrimiçi oyunları birleştiren, stratejik konumlandırmaya dayalı yeni bir iletişim türüdür. Bu yeni tür ve mecrada amaç, ürünlerin pazar payını arttırmaktan ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateBy AuthorsBy TitlesBy SubjectsBy TypesBy LanguagesBy DepartmentsBy PublishersBy KHAS AuthorsBy Access TypesThis CommunityBy Issue DateBy AuthorsBy TitlesBy SubjectsBy TypesBy LanguagesBy DepartmentsBy PublishersBy KHAS AuthorsBy Access Types

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Yüksel, Müberra (1)
Subject
Advergaming (1)
Advergaming Effectiveness (1)
Brand Awareness (1)Etkili Reklam Oyunları (1)Marka Farkındalığı (1)Marketing Communication Genre (1)Pazarlama İletişimi Türü (1)... View MoreDate Issued2007 (1)Has File(s)true (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV