• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Fakülteler / Faculties
  • İletişim Fakültesi / Faculty of Communication
  • Reklamcılık / Advertising
  • Search
  •   DSpace Home
  • Fakülteler / Faculties
  • İletişim Fakültesi / Faculty of Communication
  • Reklamcılık / Advertising
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri 

Meral Seden, Pınar (Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)
Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateBy AuthorsBy TitlesBy SubjectsBy TypesBy LanguagesBy DepartmentsBy PublishersBy KHAS AuthorsBy Access TypesThis CollectionBy Issue DateBy AuthorsBy TitlesBy SubjectsBy TypesBy LanguagesBy DepartmentsBy PublishersBy KHAS AuthorsBy Access Types

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Meral Seden, Pınar (1)
Subject
Bankacılık (1)
Banking (1)Halkla ilişkiler (1)Marketing mix (1)Public relations advertising (1)Reklam (1)Tutundurma Karması (1)... View MoreDate Issued2008 (1)Has File(s)true (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV