Now showing items 1-5 of 5

  • Analyzing and measuring emotions on customer coproduction process through empirical researh on ikea customers in Turkey 

    Authors:Karatas, Isil
    Publisher and Date:(Kadir Has University, 2012)
    Today's consumers are prioritizing their expenditure and they think about what.sreally worth it. At this point .Do it Yourself.(DiY) appears as a valuable alternative. For most of the people the underlying drivingforce is financial concerns which are alsothe starting point of self assembly industrial products. On the otherhand acceptable amount of consumers prefer actually making something themselves.This is an important element which makes DiY appealing. So DiY is not just a process. -- Abtract'tan.

  • Çağdaş sanatta kimlik inşası: yapıt ve eylemsellik 

    Authors:Acun, Ceren
    Publisher and Date:(Kadir Has University, 2013)
    Yirminci yuzyilin baslangicindan bu yana sanat felsefe psikanaliz politika edebiyat gibi alanlarda sorgulanan kimlik toplumsal hayat ve iktidar politikalarinin kategorize ederek sinirlandirdigi bir kavram olmustur. Disiplinlerarasi bir anlayisla hareket eden bu calisma ise sorunsallastirilmis kavrami performatif bir yaklasimla cagdas sanatcilarin yapitlarinin icinden ele almayi amaclarken bedenin denetimini ozne-nesne ayrimini otekilestirmeyi kimlik uzerinden sorgulayan kuramcilar ve dusunurlerin ...

  • İlkogretim okul bahcelerinin cocuklardaki fiziksel aktivite egilimi uzerindeki etkisinin katilimci tasarim yontemi ile belirlenmesi 

    Authors:Altinbasak, Ece
    Publisher and Date:(Kadir Has University, 2012)
    Bu calismada farkli fiziksel ozelliklere sahip ilkogretim okul bahcelerinde okuyan cocuklarin fiziksel aktivite egilimleri karsilastirmali olarak incelenmistir. 2010-2011 ogretim yili icerisinde ana calismada kullanilacak materyal ve yontemin denenmesi amaciyla Ýstanbul ili merkezlerinden rastgele secilmis bir okulda besinci sinif duzeyindeki cocuklar ile pilot calisma gerceklestirilmistir. Pilot calisma sonrasi materyallerin revize edilmesi ile Ýstanbul ili merkezlerinden rastgele secimle belirlenen ...

  • Türkiye' de 1980-2010 yılları arasındaki gazete ilanlarında imaj kavramı: marka örneği bağlamında değerlendirilmesi 

    Authors:Öztürk, Vildan
    Publisher and Date:(Kadir Has University, 2012)
    Bu tez çalışmasında imaj kavramı bir marka örneği üzerinden değerlendirilmiştir.Türkiye.deki gazetelerde 1980-2010 yılları arasındaki dönemde yayınlanmış, marka örneği olarak Arçelik firmasının reklamlarından oluşturulan örneklemler üzerinden kavramın dönemsel değişimleri incelenmiştir. İçerik analizi yöntemi ile çözümlemesiyapılan bu reklamlarda, marka imajına ait kategoriler ile yıllara ait söylemler arasındaki ilişki ve bu söylemler üzerinden toplumun yaşam tarzı özellikleri ortaya çıkarılmıştır.

  • Türkiye'deki iç mimarlık eğitiminde çevresel yaklaşım 

    Authors:Adıgüzel, Derya
    Publisher and Date:(Kadir Has University, 2011)
    Günümüzde binaların, tasarım, uygulama ve kullanım aşamalarında doğaya aşırı müdahale edilmekte, fazlasıyla atık meydana getirilmekte ve doğal kaynaklar sorumsuzca tüketilmektedir. Bu nedenlerle yapılar hızla artan çevre sorunlarından sorumlu tutulmaktadır. Çevre sorunlarının çözümündeyse yeni binaların ve mevcut yapıların yeniden işlevlendirilerek tasarlanmasında çevre duyarlığı önem taşımaktadır. Mesleki çevre duyarlılığının gelişim sürecinde, yaşam alanlarını biçimlendiren iç mimarlığa diğer ...