Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorAkser, Muraten_US
dc.contributor.authorOzkan, Kamil Mehmet
dc.date.accessioned2019-07-12T08:40:00Zen_US
dc.date.available2019-07-12T08:40:00Zen_US
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/2386
dc.description.abstractTablet, eski çağlardan beri bilgi paylaşımı ve aktarımı için önemli bir araç olmuştur. Önceleri taş ve metal tabletler üzerine bilgiler yazılır, paylaşırlıken, modern çağlarda elektronik alanındaki gelişmeler tabletleri de dijitalleştirdi. 19. yy'lın sonlarına doğru bugünkü tabletlerin ataları üzerinde çalışmaya başlayan insanoğlu, ancak 21. yy'lın başlarında elektronik tabletleri yaygın olarak kullanmaya başladı. Ancak bu sefer sadece bilgi paylaşımı için değil, yer-zaman-mekan kapsamında aynı zamanda bilgi üretme aracı, bunun yanında ürünlerin reklamlarının yapıldığı, ticaretin bu tabletler üzerinden de yapıldığı bir formatta karşımıza çıktı. Bu çalışma ile tablet cihazlar nedir, ülkemizde ve dünyada tablet cihaz kullancısı kimdir ve tablet cihazları nasıl kullanıyorlar, pazarlama aracı olarak tablet cihazlarda yayınlanan yeni nesil reklamların etkinliği, tabletler satış kanalı olarak kullanılabilir mi, yeni nesil dijital yayıncılık ve reklam ilişkisinde tabletin rolü konularında eleştirel bakış ve kullanıcının bahsi geçen konularda davranışlarının ölçümlerine değilinmiştir.en_US
dc.description.abstractTablet, used as a information sharing tools for thousand years. Firstly information is written on stones and metal pieces and named tablet. In modern age, after electronic revolution information sharing way is changed Stones to electronical devices. First patent is taken lat 1880s and after 120 years, in 2010 after Ipad devices launch, electronical tablet devices became very popular. Electronical tablets uses not only information like older counterparts, but also creating contextual information, using as a book or magazine reader, game station or e-mailing devices. Also this device used for marketing activities for brands. We look at this study, what is tablet devices, who use this device and how, what is tablet advertising and efficieny of tablet advertising. Also we look at Turkish tablet market and behavior of Turkish tablet users?.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKadir Has Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTablet Cihazlaren_US
dc.subjectYeni Medya Reklamcılığıen_US
dc.subjectTablet Reklamcılığıen_US
dc.subjectMobil Reklamcılıken_US
dc.subjectTablet Yayıncılığıen_US
dc.subjectTürkiye’de tablet cihaz pazarıen_US
dc.subjectTablet Devicesen_US
dc.subjectNew Media Advertisingen_US
dc.subjectTablet Advertisingen_US
dc.subjectTablet Publishingen_US
dc.subjectMobile Advertisingen_US
dc.subjectTurkish Tablet Marketen_US
dc.titleYeni reklam ve satis mecrasi olarak tablet cihaz kullanimien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yeni Medya Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid308476en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record