Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorCetin, Münevveren_US
dc.contributor.authorSöztutar, Tuğçe Büşra
dc.date.accessioned2019-07-12T08:41:11Zen_US
dc.date.available2019-07-12T08:41:11Zen_US
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/2472
dc.description.abstractGunumuzun yogunlasan rekabet kosullari kurulus ve musteri arasinda kurulanolumlu iliskileri ustunluk saglayici onemli bir faktor olarak ortaya cikartmaktadir. Budurumda musteri iliskilerinin kalici olabilmesi icin musteri odakli cagdas pazarlama anlayisinin benimsenmesi gerekmektedir. Somut olarak endustri devrimi ile birlikte 1850'lerde baslayan pazarlama anlayisi onemli bir evrimsel gelisme gostermistir. Bu gelismeler musterinin oneminiartirmis ve musteriye karsi yaklasimi bir disiplin icinde ele almayi saglamistir. Musterileri ve ihtiyaclarini daha yakindan taniyarak buna uygun urunleri sunabilmek bunu da yine seri uretim cercevesi icinde gerceklestirmek olarak tanimlanabilecek bu yaklasim musteri iliskileri yonetimidir. -- Giris'ten.en_US
dc.description.abstractCustomer relationship management rules has some changes with marketing in today. Today strong relationship between in customers and companies is an advantage for companies. For permanent relations, modern marketing rules should think in common with customer relationship management. On this thesis, the effects of customer relationship management on marketing searched with a questionnaire that is done by food sectors employees.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKadir Has Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectN/Aen_US
dc.titlePazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi ve gıda sektörü üzerine bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid261965en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record