Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorŞakar, Birgülen_US
dc.contributor.authorAtaman, Erkin
dc.date.accessioned2019-07-12T08:46:52Zen_US
dc.date.available2019-07-12T08:46:52Zen_US
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/2648
dc.description.abstractBu çalışmada organizasyonlarda pazarlamanın bir fonksiyonu olan ürün yönetimi ve ürün yöneticisinin görev tanımları, sorumlulukları ve faaliyetleri araştırılmış, ürün yönetiminde ortaya çıkan yeni fikirler, avantaj ve dezavantajlar incelenmiştir. Çalışmada örnek uygulama olarak dünyada 41 ülkede üretim yapan, 170 ülkede müşterilerine ulaşan ve global olarak kimya sektöründe faaliyet gösteren BASF Grubu seçilmiştir. İncelemenin içeriği grubun farklı bölgelerinde yer alan ürün yöneticileriyle röpörtaj yapılarak ve grubun organizasyon şemaları ve görev tanımları irdelenerek hazırlanmıştır. Ürün karmasının tamamı endüstriyel kimyasallar olan BASF şirketler grubunda “ürün yönetimi” bölümleri global, bölgesel ve iş birimleri düzeyinde incelenmiştir.en_US
dc.description.abstractProduct management as a marketing function has been investigated in this study, along with duties, activities and responsibilities of product managers in organizations. Furthermore, new ideas, advantages and disadvantages in the product management system has been included in the study. The BASF Group, manufacturing in 41 countries and reaching customers in 170 countries throughout the world in the chemical industry has been selected as example. Research has been carried out with interviews with product managers working in various locations of the group and also examining organizational charts and roles for the product managers. The BASF Group, having a whole product mix of industrial chemicals in the global market, has been studied for its product management system in the global, strategic business units and business center levels.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKadir Has Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectN/Aen_US
dc.titleÜrün yönetimi ve kimya sektöründen örnek bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid187086en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record