Show simple item record

dc.contributor.advisorÇakmur, Z. Dinaen_US
dc.contributor.authorBacıoğlu, Hakan Kibaren_US
dc.date.accessioned2020-07-29T11:31:24Zen_US
dc.date.available2020-07-29T11:31:24Zen_US
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/3084en_US
dc.description.abstractYaşanan teknolojik gelişmelerden en fazla etkilenen sektörlerden biri de Bankacılık sistemidir. Bu teknolojik gelişmeler içinde en önemli gelişme olarak değerlendirebileceğimiz internet platformu, bankacılık sisteminde elektronik pazarlama uygulamalarınında altyapısı olmuştur. Klasik bankacılık uygulamalarının, internet platformunu kullanan uygulamalarla birlikte bankacılık sisteminde verimlilik artmış, operasyonel işlem maliyetleri azalmış, ürünlerin pazarlamasında daha aktif olunmaya başlanmış ve modern pazarlama stratejilerine uygun olarak hareket edilmeye başlanarak müşteri sadakati ve memnuniyeti sağlanmaya çalışılmıştır.Bu çalışma ile teknolojik gelişmelerin bankacılıkta nasıl kullanıldığı anlatılmaya çalışılmış ve modern pazarlamaya geçişle birlikte kullanılan bu yöntem ve uygulamaların faydaları belirtilmiştir.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherKadir Has Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleBankacılıkta elektronik pazarlama yöntemleri, uygulamaları ve etkinliğien_US
dc.typeMaster's Thesisen_US
dc.contributor.departmentKadir Has University : Graduate School of Social Sciences : Finance and Banking en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record