Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorKiygi Calli, Meltem
dc.date.accessioned2020-09-21T10:35:02Zen_US
dc.date.available2020-09-21T10:35:02Zen_US
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn1308-6014en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/3406
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/263169
dc.description.abstractLiteratür taraması şeklinde gerçekleştirilen bu çalışmada girişimsel pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada girişimsel pazarlamanın tanımı ve yedi farklı boyutu, girişimsel pazarlama ve geleneksel pazarlamanın strateji, taktik ve süreç yönünden farklılıkları ve pazarlama işlevlerine farklı yaklaşımlar olarak gerilla pazarlama, fısıltı pazarlaması ve viral pazarlamaya yer verilmiştir. Böylece girişimsel pazarlamayı benimseyen bir işletmeye, pazarlama strateji ve taktiklerini nasıl uygulaması gerektiği konusunda bilgi sağlamak ve farkındalıklarını artırmak amaçlanmaktadır. Çalışmanın sonunda araştırmanın sınırlılıkları ve gelecek çalışmalar için öneriler sunulmaktadır.en_US
dc.description.abstractThe present study is conducted as a literature review discussing the entrepreneurial marketing concept. In the study, the definition of entrepreneurial marketing and its seven dimensions, the differences between entrepreneurial marketing and traditional marketing in terms of strategy, tactics and process are evaluated. In addition, different approaches in marketing functions such as guerilla marketing, buzz marketing and viral marketing are discussed. The main objective is to provide information and bring awareness on how to apply marketing strategies and tactics to the firms adopted the opinion of implementing the entrepreneurial marketing. Finally, the limitations of the study and the suggestions for future research are presented.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherTÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFIen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGirişimciliken_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectGirişimsel Pazarlamaen_US
dc.subjectGirişimsel Pazarlamanın Boyutlarıen_US
dc.subjectEntrepreneurshipen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectEntrepreneurial Marketingen_US
dc.subjectDimensions of Entrepreneurial Marketingen_US
dc.titlePazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlamaen_US
dc.typearticleen_US
dc.identifier.startpage175en_US
dc.identifier.endpage194en_US
dc.relation.journalMaliye Finans Yazılarıen_US
dc.identifier.issueÖzelen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.departmentFakülteler, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.institutionauthorKiygi Calli, Meltemen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid263169en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record