Browsing by Author "Yüksel, Müberra"
Now showing items 1-13 of 13
-
Driving (Organizational) Brand Reputation From Inside-Out: Strategic Human Resource Management In An Emergent Economy
Yüksel, Müberra (EUROMED PRESS, 2013)[Abstract Not Available] -
Framing online games positively: Entertainment and engagement through 'mindful loss' of flow
Yüksel, Müberra (Palgrave Macmillan Ltd., 2013)[Abstract Not Available] -
Framing Team Leadership From a Strategic Human Resource Management Perspective
Yüksel, Müberra (EUROMED PRESS, 2013)[Abstract Not Available] -
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi Torku süt krizi
Özyurt, Meltem Nermin Boyacı (Kadir Has Üniversitesi, 2019)Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturan unsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberler ortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik ... -
Kurumsal iletişim açısından 'cam tavan sendromu': Orta ve üst düzey kadın yöneticilerin, cam tavan sendromu hakkındaki görüşlerinin yönetim ve iç iletişim açısından değerlendirilmesine yönelik İstanbul özelinde nitel bir çalışma
Öçalır, Münevver (Kadir Has Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı ekonomiye yön veren bazı önemli aile, ulusal, çokuluslu ve uluslararası şirketlerde görev yapan üst düzey kadın yöneticilerin, çalışanların güçlendirilmesi (empowerment) ile birlikte cam tavan sendromunun ... -
Küreselleşme Sürecinde Yeni Bir İletişim Ortamı
Yüksel, Müberra (Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2007)Yeni iletişim ortamında reklam oyunları internet pazarlaması ile çevrimiçi oyunları birleştiren, stratejik konumlandırmaya dayalı yeni bir iletişim türüdür. Bu yeni tür ve mecrada amaç, ürünlerin pazar payını arttırmaktan ... -
LEARNER ENGAGEMENT IN AN INTERCULTURAL VIRTUAL EXPERIENCE
Yüksel, Müberra (Emerald Group Publishing Ltd, 2013)Lately, multimedia information and communication technologies are acting as catalyzing media that open up increasing opportunities for all with access to such technologies. Digital technology also offers potential to ... -
Pazarlamada uygulamaya yönelik yeni bir yaklaşım: nöro pazarlama
Çubuk, Fatma (Kadir Has Üniversitesi, 2012)Pazarlamanın geçmişi insanlık tarihi kadar eskidir. Başlangıçta insanlar alışverişe takas yöntemiyle başlamışlardır. Paranın bulunmasıyla beraber, ticarette para kullanılmaya başlanmış, ürün karşılığında bir değer biçilmiştir. ... -
The Positive Psychology of Online Games: Experiencing Mindful Flow
Yüksel, Müberra (Int Business Information Management Assoc-IBIMA, 2012)Lately, online games are gaining increasing attention as an outlet. In "positive psychology" Csikszentmihalyi has found out that a large part of happiness is achieved by voluntary activities - half of which is determined ... -
RECENT TRENDS IN STRATEGIC HUMAN RESOURCE MANAGEMENT EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF APPLIED POSITIVE PSYCHOLOGY
Yüksel, Müberra (Iated-Int Assoc Technology Education & Development, 2019)Lately applied positive psychology aims at generating quasi-experimental design tools such as simulations or games to generate policy recommendations for real life issues to promote well-being in different contexts such ... -
Sosyal medya platformları üzerinden pazarlama ve bu mecrayı etkin kullanan sektörler
Ying, Murat (Kadir Has Üniversitesi, 2012)Günümüzde tüketiciler zamanlarının çoğunu internet başında geçirmektedirler. Bu durum satın alma kararlarını verme aşamalarında sosyal medyayı da göz önünde bulundurmalarını doğurmuştur. İnternette yaşanan gelişmeler ... -
Talent Management Through Employer Branding
Yüksel, Müberra (EUROMED PRESS, 2015)[Abstract Not Available] -
X ve Y kuşaklarının işveren markası ve örgüt içi iletişimine yönelik algıları: Aile işletmesi örneği
Tükek, Ekin (Kadir Has Üniversitesi, 2018)İşveren markası firmaların paydaşları tarafından nasıl algılandığının yanı sıra nasıl tecrübe ettikleriyle ilgilidir. İşveren markasının örgütsel iletişim boyutunda ele alınmasıyla sadece işverenin çalışanların gözünde ...