Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorTopaloğlu, Beşiren_US
dc.contributor.authorÖçalan, Burcu Keklik
dc.date.accessioned2019-07-12T08:39:27Zen_US
dc.date.available2019-07-12T08:39:27Zen_US
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/2326
dc.description.abstractGlobal düzeyde sağlık eşitsizliklerinin ekonomik, siyasal ve sosyal olmak üzere birçok düzeni bulunmaktadır. Ancak insanların kolay erişilebilir, ekonomik ve kaliteli sağlık hizmeti alma hakları göz ardı edilemez. Tüm Dünya.da sağlık hizmetinin erişilebilir, ekonomik ve kaliteli olması konusunda bir duyarlılığa ihtiyaç bulunmaktadır. Bu çalışmada sağlık hizmetlerinde kalite konusu ele alınmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKadir Has Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectN/Aen_US
dc.titleSağlık hizmetlerinde toplam kalite yönetimi ve memnuniyet analizien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid239154en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record