Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorMunzur, Zeynep
dc.date.accessioned2023-10-19T14:55:56Z
dc.date.available2023-10-19T14:55:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2146-8249
dc.identifier.issn2146-8249
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/230169
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/4662
dc.description.abstractDeğişmekte olan eğitim programı içerisinde pedagoji ön planda tutulduğu takdirde, teknoloji 21. yüzyıl öğretmenleri ve öğrencileri için büyük bir değerdir. Teknolojinin sadece oyunlar ve uygulamalardan ibaret olmadığı göz önünde bulundurulmalıdır. Bizler teknolojinin sadece eğlendirici yönünü değil, eğitim, öğretim ve değerlendirme alanlarındaki etkin varlığının da farkına varmalıyız. Öğretmenler, öğretim metodlarını teknoloji doğrultusunda değiştirebilirlerse, o zaman geleneksel pedagoji; öğrenci odaklı, proje bazlı bir öğrenme ve öğretim ile yer değişterecektir. Bu değişim daha derin bir anlama ve öğrenme ile birlikte daha çok başarı getirecektir. İşte bu sebepten dolayı, etkin yeni eğitim ve öğretim 21. yüzyıl beklentilerini yerine getirmek durumundadır. Okullar ve öğretmenlerin, öğrenciler için gerekli olan yaratıcılık ve eleştirel düşünme, takım çalışması ve yardımlaşma, dijital okur-yazarlık gibi beceri ve davranışları ortaya çıkartmak için gerekli donanım ve kaynaklara sahip olmaları gerekmektedir. Bunu gerçekleştirebilmek için ise okulların ve öğretmenlerin kişisel ya da profesyonel destek almalarına ihtiyaç duyulmaktadır. Kurumlar ve öğretmenlerin, gerekli dijital donanım ve becerileri kazanmak için diğer meslektaşlarından veya eğitmenlerden yardım almaları gerekmektedir. Bu makale, eğitimin değişen yüzünün gerçeklerine farkındalık sağlamak ve hedef kitlesi yeni nesil öğrenciler olan yabancı dil yöneticileri ve öğretmenlerine yol göstermek amacıyla yazılmıştır. Bu yazı aynı zamanda, yeni nesil öğrencilerinin bazı genel özelliklerine değinmiş olup, okullar ve öğretmenlerin yeni nesil öğrencilerine daha etkin eğitim ve öğretim olanakları sağlamaları için bir takım strateji ve model örnekleri de sunmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofJournal of Education and Futureen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectÖzelen_US
dc.titleDil Eğitimi Yeni Nesil Öğrenciler için Nasıl Düzenlenmeli: 21. Yüzyılda Yüksek Öğrenimde İzlenmesi Gereken Yolen_US
dc.typearticleen_US
dc.identifier.startpage47en_US
dc.identifier.endpage66en_US
dc.identifier.issue8en_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.institutionauthorMunzur, Zeynep
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid230169en_US]


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record