Search
Now showing items 1-5 of 5
Publicized Intimacies on Reality Television: An Analysis of Voyeuristic Content and Its Contribution to the Appeal of Reality Programming
(Routledge Journals Taylor & Francis Ltd, 2009)
Given that reality television is not a cohesive genre a better understanding of the frequently noted voyeuristic appeal of reality programs would require an analysis of content features that may contribute to their voyeuristic ...
Guiding metaphors of nationalism: the Cyprus issue and the construction of Turkish national identity in online discussions
(Sage Publications Inc, 2008)
This article is a study of three major metaphors organizing nationalistic discourse about Cyprus in two online forums for Turkish university students. The analysis suggests that discussants symbolically warranted their ...
Reklam, toplumsal cinsiyet kalıp yargıları ve iktidar
(Civilacademy Sosyal Bilimler Topluluğu Fatih Üniversitesi, 2008)
Advertising communication transmits a controlled message for making the target audience
behave according to the sales target of the advertiser. The design of this controlled message to
expand the acceptability of the ...
Finansal Hizmet İşletmelerinde Kurumsal Reklamcılık
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2007)
Kurumsal reklamcılık, bütünleşik pazarlama iletişimi anlayışı dahilinde, halkla ilişkiler ve reklamın birlikte hareket ettiği bir alandır. Kurumsal reklam, kurum kültürü, kurum kimliği ve kurum imajı gibi halkla ilişkilerin ...
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)
Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ...