Search
Now showing items 1-7 of 7
SilkRoad Onions and Clean Money
(Sage Publications Inc, 2015)
[Abstract Not Available]
Talking Fashion in Female Friendship Groups: Negotiating the Necessary Marketplace Skills and Knowledge
(Kluwer Academic Publishers, 2014)
This study revisits contexts of consumer socialization by focusing on fashion consumption among female teenagers. Focus groups and interviews have been utilized to collect data from 12- to 16-year-old female adolescents. ...
(Il)Legitimisation of the role of the nation state: Understanding of and reactions to Internet censorship in Turkey
(Sage Publications Ltd, 2014)
This study aims to explore Turkish citizen-consumers' understanding of and reactions to censorship of websites in Turkey by using in-depth interviews and online ethnography. In an environment where sites such as YouTube ...
Türkiye'de Sosyal Medyanın Siyasi Katılıma Etkileri
(Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2015)
[Abstract Not Available]
NİTEL DÜŞÜNCE VE ETNOGRAFİ: ETNOGRAFİK YÖNTEME DÜŞÜNSEL BİR YAKLAŞIM
(Hacettepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)
Bu yazıda niteliksel düşüncenin ne olduğunu, nereden kaynaklandığını ve etnografi ile olan ilişkisini
irdelemeye çalışacağım. “Bilgi”yi öznenin nesne ile kurduğu bağın ürünü olarak kabul edersek,
amacım, öznenin, yani ...
"Kristal Elma Yaratıcılık Festivalinde (1988-2018) Cam Tavan Olgusu: Kadın Jüri Üyesi Oranlarına Dair Bir İnceleme"
(İmge Kitabevi Yayınları, 2019)
Toplumsal cinsiyete dayalı eşitsizliklerin ve cinsiyetçi rollerin iş yaşamındaki varlığı kadın
çalışanların meslek sahibi olabileceği alanları etkilemektedir. Erkeklerin geleneksel olarak daha
fazla yer aldığı mesleklerde ...
Reklamlarda Karikatür Kullanımı: Piyale Örneği
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)
Bir mizah sanatı olan karikatürün, eğlendirmenin yanı sıra düşündürmek, öğretmek
ve ikna etmek gibi özellikleri karikatürü reklamcılar için cazip hale getirmiştir. Anlatmak
istediğini sade bir dille çarpıcı bir biçimde ...