Search
Now showing items 1-7 of 7
Türkiye'de Sosyal Medyanın Siyasi Katılıma Etkileri
(Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2015)
[Abstract Not Available]
Reklam, toplumsal cinsiyet kalıp yargıları ve iktidar
(Civilacademy Sosyal Bilimler Topluluğu Fatih Üniversitesi, 2008)
Advertising communication transmits a controlled message for making the target audience
behave according to the sales target of the advertiser. The design of this controlled message to
expand the acceptability of the ...
NİTEL DÜŞÜNCE VE ETNOGRAFİ: ETNOGRAFİK YÖNTEME DÜŞÜNSEL BİR YAKLAŞIM
(Hacettepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)
Bu yazıda niteliksel düşüncenin ne olduğunu, nereden kaynaklandığını ve etnografi ile olan ilişkisini
irdelemeye çalışacağım. “Bilgi”yi öznenin nesne ile kurduğu bağın ürünü olarak kabul edersek,
amacım, öznenin, yani ...
"Kristal Elma Yaratıcılık Festivalinde (1988-2018) Cam Tavan Olgusu: Kadın Jüri Üyesi Oranlarına Dair Bir İnceleme"
(İmge Kitabevi Yayınları, 2019)
Toplumsal cinsiyete dayalı eşitsizliklerin ve cinsiyetçi rollerin iş yaşamındaki varlığı kadın
çalışanların meslek sahibi olabileceği alanları etkilemektedir. Erkeklerin geleneksel olarak daha
fazla yer aldığı mesleklerde ...
Reklamlarda Karikatür Kullanımı: Piyale Örneği
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)
Bir mizah sanatı olan karikatürün, eğlendirmenin yanı sıra düşündürmek, öğretmek
ve ikna etmek gibi özellikleri karikatürü reklamcılar için cazip hale getirmiştir. Anlatmak
istediğini sade bir dille çarpıcı bir biçimde ...
Finansal Hizmet İşletmelerinde Kurumsal Reklamcılık
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2007)
Kurumsal reklamcılık, bütünleşik pazarlama iletişimi anlayışı dahilinde, halkla ilişkiler ve reklamın birlikte hareket ettiği bir alandır. Kurumsal reklam, kurum kültürü, kurum kimliği ve kurum imajı gibi halkla ilişkilerin ...
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)
Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ...