Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Türkiye'de Sosyal Medyanın Siyasi Katılıma Etkileri
(Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2015)
[Abstract Not Available]
NİTEL DÜŞÜNCE VE ETNOGRAFİ: ETNOGRAFİK YÖNTEME DÜŞÜNSEL BİR YAKLAŞIM
(Hacettepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)
Bu yazıda niteliksel düşüncenin ne olduğunu, nereden kaynaklandığını ve etnografi ile olan ilişkisini
irdelemeye çalışacağım. “Bilgi”yi öznenin nesne ile kurduğu bağın ürünü olarak kabul edersek,
amacım, öznenin, yani ...
"Kristal Elma Yaratıcılık Festivalinde (1988-2018) Cam Tavan Olgusu: Kadın Jüri Üyesi Oranlarına Dair Bir İnceleme"
(İmge Kitabevi Yayınları, 2019)
Toplumsal cinsiyete dayalı eşitsizliklerin ve cinsiyetçi rollerin iş yaşamındaki varlığı kadın
çalışanların meslek sahibi olabileceği alanları etkilemektedir. Erkeklerin geleneksel olarak daha
fazla yer aldığı mesleklerde ...
Reklamlarda Karikatür Kullanımı: Piyale Örneği
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)
Bir mizah sanatı olan karikatürün, eğlendirmenin yanı sıra düşündürmek, öğretmek
ve ikna etmek gibi özellikleri karikatürü reklamcılar için cazip hale getirmiştir. Anlatmak
istediğini sade bir dille çarpıcı bir biçimde ...