Browsing İşletme Bölümü Koleksiyonu by Author "Tosun, Petek"
Now showing items 1-4 of 4
-
Brand Love and Brand Forgiveness: An Empirical Study in Turkey
Tosun, Petek; Yanar Gürce, Merve; Öncü Eroğlu Pektaş, Güzide (Warsaw: Faculty of Management Publishing House. University of Warsaw, 2022-04-12)Brand love is an interesting and important concept that required further research in brand management. This study tested the impacts of consumer attitudes, subjective norms, and brand anthropomorphization on brand love ... -
Duygu Durumunun Tüketici Şikayet Davranışına Etkisi Hakkında Bir Pilot Çalışma
Tosun, Petek; Sezgin, Selime; Uray, Nimet (Melih Topaloğlu, 2018)Bu pilot çalışmanın amacı, duygu durumunun tüketici şikâyet davranışı üzerindeki etkisini incelemek ve oluşturulan kavramsal modelin ön testini yapmaktır. Çalışmanın kavramsal modeli, algılanan marka değeri, algılanan ... -
Meat Substitutes in Sustainability Context: A Content Analysis of Consumer Attitudes
Tosun, Petek; Yanar, Merve; Sezgin, Selime; Uray, Nimet (Routledge, 2020)Food consumption affects the environment because it requires the usage of water, land, and oil resources. In particular, the consumption of red meat is associated with sustainability issues. Replacing meat with plant-based ... -
PAZARLAMA BİLİMİNDE DUYGU VE DUYGU DURUMU KAVRAMLARI İÇİN BAZ ALINMIŞ TEORİLER
Tosun, Petek (Cahit Aydemir, 2019)Günlük hayatın ve insan benliğinin ayrılmaz birer parçası olan duygular, pazarlama bilimi içerisinde çeşitli bağlamlarda çalışılmıştır. Bu makalenin amacı, duygu ve duygu durumu kavramlarının pazarlama bilimi içerisinde ...