Reklamcılık Bölümü Koleksiyonu
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.12469/65
Browse
Browsing Reklamcılık Bölümü Koleksiyonu by Subject "Ethnography of communication"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Article NİTEL DÜŞÜNCE VE ETNOGRAFİ: ETNOGRAFİK YÖNTEME DÜŞÜNSEL BİR YAKLAŞIM(Hacettepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017) Kartarı, Asker; Advertising; 04. Faculty of Communication; 01. Kadir Has UniversityBu yazıda niteliksel düşüncenin ne olduğunu, nereden kaynaklandığını ve etnografi ile olan ilişkisini irdelemeye çalışacağım. “Bilgi”yi öznenin nesne ile kurduğu bağın ürünü olarak kabul edersek, amacım, öznenin, yani araştırmacının araştırma nesnesi ile bağ kurmak için kullandığı çıkış noktasının nesneyi anlamada ne kadar etkin olduğunu ortaya koymaktan ibarettir.