Browsing by Author "Hacıoğlu, Barış Arda"
Now showing items 1-1 of 1
-
The effect of relationship marketing on customer loyalty: An investigation in the transportation sector / İletişimsel pazarlama taktiklerinin müşteri sadakati üzerine etkisi: Nakliye sektöründe bir araştırma
Günümüz iş dünyasında rekabetin üst düzey olduğu, sürdürülebilirliğin her geçen gün daha da zorlaştığı bu dönemde rekabet avantajı sağlamak için elbette ki en önemli iki kavram müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatidir. Yeni müşteriler kazanımına harcanan zamanın yanı sıra, mevcut müşterilerini memnun edebilen ve uzun solukla iş ilişkileri kurmayı başarabilen şirketler karlılıklarını arttırmaya ve varlıklarını sürdürmeye devam ederler. Çoğu şirket gibi lojistik hizmet sağlayıcılarının da en önemli ...