Browsing by Publisher "TÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFI"
Now showing items 1-2 of 2
-
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlama
Authors:
Publisher and Date:(TÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFI, 2017)Literatür taraması şeklinde gerçekleştirilen bu çalışmada girişimsel pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada girişimsel pazarlamanın tanımı ve yedi farklı boyutu, girişimsel pazarlama ve geleneksel pazarlamanın strateji, taktik ve süreç yönünden farklılıkları ve pazarlama işlevlerine farklı yaklaşımlar olarak gerilla pazarlama, fısıltı pazarlaması ve viral pazarlamaya yer verilmiştir. Böylece girişimsel pazarlamayı benimseyen bir işletmeye, pazarlama strateji ve taktiklerini nasıl ...
-
"UFRS 15 - Müşteri Sözleşmelerinden Elde Edilen Hasılat Standardının İncelenmesi Ve Telekomünikasyon Sektörüne İlişkin Bir Uygulama"
Authors:
Publisher and Date:(TÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFI, 2015)2014 itibariyle Uluslararası Muhasebe Standartları Kurulu ve Amerikan Finansal Muhasebe Standartları Kurulu UFRS 15 “Müşteri Sözleşmelerinden Elde Edilen Hasılat” standardını yayınlamışlardır. Yeni standardın UMS 18 ve UMS 11’in yerine geçmesi sebebiyle, birçok sektör bu durumdan etkilenecektir ve 2017 yılından itibaren uygulanacak olmasına karşın gerekli hazırlıkların yapılması gerekecektir. Bu çalışma UFRS 15’de belirtilen beş adım yaklaşımının temel özellikleri ile gelirin nasıl tahakkuk ...