• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Enstitüler / Institutes
  • Search
  •   DSpace Home
  • Enstitüler / Institutes
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

How does new media affect the creative department of advertising agencies in Turkey? / Türkiye'deki reklam ajanslarının kreatif departmanları yeni medya'dan nasıl etkilendi? 

Özdemir, Serpil (Kadir Has University, 2014)
Bu çalışmanın amacı, yeni birer reklam mecrası haline dönüşen dijital platformların Türk Reklam Ajanslarının kreatif departmanlarının işleyişine etkilerini araştırmaktır. Reklam sektöründe son yıllarda yaşanan dijital ...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateBy AuthorsBy TitlesBy SubjectsBy TypesBy LanguagesBy DepartmentsBy PublishersBy KHAS AuthorsBy Access TypesThis CommunityBy Issue DateBy AuthorsBy TitlesBy SubjectsBy TypesBy LanguagesBy DepartmentsBy PublishersBy KHAS AuthorsBy Access Types

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Özdemir, Serpil (1)
SubjectAdvertising (1)
Conventional creativity (1)
Geleneksel yaratıcılık (1)
New media (1)
Reklam (1)
Turkey (1)
Türkiye (1)Yeni Medya (1)... View MoreDate Issued
2014 (1)
Has File(s)true (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV