Browsing by Author "Binay Kurultay, Ayşe"
Now showing items 1-4 of 4
-
How does new media affect the creative department of advertising agencies in Turkey?
Özdemir, Serpil (Kadir Has Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın amacı, yeni birer reklam mecrası haline dönüşen dijital platformların Türk Reklam Ajanslarının kreatif departmanlarının işleyişine etkilerini araştırmaktır. Reklam sektöründe son yıllarda yaşanan dijital ... -
"Kristal Elma Yaratıcılık Festivalinde (1988-2018) Cam Tavan Olgusu: Kadın Jüri Üyesi Oranlarına Dair Bir İnceleme"
Binay Kurultay, Ayşe (İmge Kitabevi Yayınları, 2019)Toplumsal cinsiyete dayalı eşitsizliklerin ve cinsiyetçi rollerin iş yaşamındaki varlığı kadın çalışanların meslek sahibi olabileceği alanları etkilemektedir. Erkeklerin geleneksel olarak daha fazla yer aldığı mesleklerde ... -
Reklamlarda Karikatür Kullanımı: Piyale Örneği
Binay Kurultay, Ayşe; Pekseven Sabuncuoğlu, Burcu (Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)Bir mizah sanatı olan karikatürün, eğlendirmenin yanı sıra düşündürmek, öğretmek ve ikna etmek gibi özellikleri karikatürü reklamcılar için cazip hale getirmiştir. Anlatmak istediğini sade bir dille çarpıcı bir biçimde ... -
Yeni medya ve yeni medya reklamcılığı bağlamında kültürel aracılığın dönüşümü
KARTAL, DERYA (Kadir Has Üniversitesi, 2022-04)Tüketim kültüründeki artışın temel yaratıcılarından biri olarak görülen reklamcılığın; ekonomi ve kültür, üretim ve tüketim arasında aracılık ettiğine dair pek çok araştırma yer almaktadır. Bu araştırmalar dâhilinde, kimi ...