Browsing by Subject "Kriz iletişimi teorileri"
Now showing items 1-2 of 2
-
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım : Metro Turizm krizi’nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2017)İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ... -
Watsons krizinde aktarılan mesajların imaj restorasyon teorisi bağlamında incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Kurumların yaşadıkları krizler çeşitli sebeplere dayanabilmekte ve ortaya çıkışları ani olabilmektedir. Krizlerin aniden ortaya çıkabilme durumu işletmeleri daha hızlı hareket etmeye ve bazı stratejiler üretmeye zorlamaktadır. ...