Browsing Tez Koleksiyonu by Author "Baybars Hawks, Banu"
Now showing items 1-6 of 6
-
Kurumlarda is etigi ilkelerinin calisanlarin gozunde kurumun itibarina etkisi
Baskın, Hazal (Kadir Has Üniversitesi, 2015)Bu calismanin amaci is etigi ilkelerinin calisanlarin kurumsal itibar algisi uzerindeki etkisinin boyutunun belirlenmesi ve bu konuda kurumlara oneriler sunulmasidir. calismanin evrenini Yapi Merkezi Ýnsaat ve Sanayi A.s. ... -
Kurumsal iletişimde yeni bir platform olarak sosyal medya kullanımı : Üniversitelere yönelik bir kurumsal iletişim uygulaması
Silen, Duygu (Kadir Has Üniversitesi, 2015)Sosyal medyanin son on yillik surecte gunluk hayatta en cok tercih edilen iletisim araclarindan birisi haline gelmesiyle birlikte onemi her gecen gun artmaktadir. Her ne kadar ag tabanli iletisim sistemleri iletisim ... -
Liderlik iletişimi : 7 Haziran ve 1 Kasım 2015 seçimlerinde Ahmet Davutoğlu’nun değerlendirilmesi
Dalşık, Ceren (Kadir Has Üniversitesi, 2017)Gunumuzde iktidarin elde edilebilmesi icin basarili iletisim sureclerinin yurutulmesi gerekmektedir. Siyasi liderin secmen uzerindeki etkisi bu acidan buyuk onem tasimaktadir. ulkemizin 2015 yilinda art arda secime girmesi ... -
Social media and the spectacle of the maternal identity: A research on Instagram
AKTAŞ, ALİ BAĞDAŞ (Kadir Has Üniversitesi, 2023-01)Social roles and judgements influence the way people perceive and spectacle their identities. Social media is a digital space for people's identity spectacle. Instagram is a platform for sharing images more than text ... -
Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki
Tekay, Umut Can (Kadir Has Üniversitesi, 2015)Çalışmamın amacı kurumsal itibar ve marka değeri arasındaki ilişkinin tespit edilmesidir. Araştırmamda uygulama örneği olarak TNT International Express Taşımacılık Tic. Ltd. Şti. seçilmiş ve veri toplama aracı olarak anket ... -
Tüketici davranışlarında algı yönetiminin rolü : Ünlü algısının kadın tüketici davranışlarına etkisi üzerine bir araştırma
Demir, Zeliha. (Kadir Has Üniversitesi, 2016)Kurumlar urun farklilasmasinin giderek zorlastigi rekabetin arttigi ortamda farkli yontem ve stratejileri uygulamaya baslamistir. Bulunduklari pazar ortaminda kendi urun ya da hizmetlerinin on plana cikmasi fark yaratip ...