Browsing Tez Koleksiyonu by Author "Binay Kurultay, Ayşe"
Now showing items 1-2 of 2
-
How does new media affect the creative department of advertising agencies in Turkey?
Özdemir, Serpil (Kadir Has Üniversitesi, 2014)Bu çalışmanın amacı, yeni birer reklam mecrası haline dönüşen dijital platformların Türk Reklam Ajanslarının kreatif departmanlarının işleyişine etkilerini araştırmaktır. Reklam sektöründe son yıllarda yaşanan dijital ... -
Yeni medya ve yeni medya reklamcılığı bağlamında kültürel aracılığın dönüşümü
KARTAL, DERYA (Kadir Has Üniversitesi, 2022-04)Tüketim kültüründeki artışın temel yaratıcılarından biri olarak görülen reklamcılığın; ekonomi ve kültür, üretim ve tüketim arasında aracılık ettiğine dair pek çok araştırma yer almaktadır. Bu araştırmalar dâhilinde, kimi ...