Browsing Tez Koleksiyonu by Author "Binay Kurultay, Ayse"
Now showing items 1-3 of 3
-
Global firmaların Türkiye pazarındaki glokalizasyon çalışmaları: fast food firmaları üzerine bir araştırma
Dönmez, Cansu (Kadir Has Üniversitesi, 2018)Globallesme sureci sosyal kulturel ekonomik siyasi ve teknolojik alanlarda yasanan degisimleri de beraberinde getirmistir. İsletmeler uluslararasi pazarlara acilmis global markalar ve global rekabet ortami ortaya cikmistir. ... -
Türkiye evcil hayvan gıda sektöründe "Evcil hayvan pastanesi" tercihinde tüketici davranışlarının değerlendirilmesi
Alp, Andaç (Kadir Has Üniversitesi, 2022-06)Günümüzde bireylerin sahip oldukları nesneler fiziksel ihtiyaçları karşılamaktan, ziyade mesaj ileten bir iletişim aracı görevi görmektedirler. Dolayısıyla bireyler artık ürünün işlevini değil, ürünün verdiği vaadi ve ... -
Yeni medya ve yeni medya reklamcılığı bağlamında kültürel aracılığın dönüşümü
KARTAL, DERYA (Kadir Has Üniversitesi, 2022-04)Tüketim kültüründeki artışın temel yaratıcılarından biri olarak görülen reklamcılığın; ekonomi ve kültür, üretim ve tüketim arasında aracılık ettiğine dair pek çok araştırma yer almaktadır. Bu araştırmalar dâhilinde, kimi ...