Browsing Tez Koleksiyonu by Author "Yüksel, Müberra"
Now showing items 1-5 of 5
-
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi Torku süt krizi
Özyurt, Meltem Nermin Boyacı (Kadir Has Üniversitesi, 2019)Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturan unsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberler ortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik ... -
Kurumsal iletişim açısından 'cam tavan sendromu': Orta ve üst düzey kadın yöneticilerin, cam tavan sendromu hakkındaki görüşlerinin yönetim ve iç iletişim açısından değerlendirilmesine yönelik İstanbul özelinde nitel bir çalışma
Öçalır, Münevver (Kadir Has Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı ekonomiye yön veren bazı önemli aile, ulusal, çokuluslu ve uluslararası şirketlerde görev yapan üst düzey kadın yöneticilerin, çalışanların güçlendirilmesi (empowerment) ile birlikte cam tavan sendromunun ... -
Pazarlamada uygulamaya yönelik yeni bir yaklaşım: nöro pazarlama
Çubuk, Fatma (Kadir Has Üniversitesi, 2012)Pazarlamanın geçmişi insanlık tarihi kadar eskidir. Başlangıçta insanlar alışverişe takas yöntemiyle başlamışlardır. Paranın bulunmasıyla beraber, ticarette para kullanılmaya başlanmış, ürün karşılığında bir değer biçilmiştir. ... -
Sosyal medya platformları üzerinden pazarlama ve bu mecrayı etkin kullanan sektörler
Ying, Murat (Kadir Has Üniversitesi, 2012)Günümüzde tüketiciler zamanlarının çoğunu internet başında geçirmektedirler. Bu durum satın alma kararlarını verme aşamalarında sosyal medyayı da göz önünde bulundurmalarını doğurmuştur. İnternette yaşanan gelişmeler ... -
X ve Y kuşaklarının işveren markası ve örgüt içi iletişimine yönelik algıları: Aile işletmesi örneği
Tükek, Ekin (Kadir Has Üniversitesi, 2018)İşveren markası firmaların paydaşları tarafından nasıl algılandığının yanı sıra nasıl tecrübe ettikleriyle ilgilidir. İşveren markasının örgütsel iletişim boyutunda ele alınmasıyla sadece işverenin çalışanların gözünde ...