Browsing Fakülteler by Publisher "Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst."
Now showing items 1-4 of 4
-
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ... -
Bankaların operasyonel risk yönetimi olgunluk seviyelerinin oryos endeksi ile ölçülmesi ve Basel II kriterlerine göre sermaye yeterlilik oranının hesaplanmasında bir değişken olarak kullanılması
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2012)Bu çalışmada, finansal kurumlarca önemi son yıllarda daha iyi anlaşılan ve gittikçe daha da artan operasyonel riskin yönetimi ele alınmış olup, sayısallaştırılması diğer riskler gibi kolay olmayan bu riskler için olgunluk ... -
Küreselleşme Sürecinde Yeni Bir İletişim Ortamı
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2007)Yeni iletişim ortamında reklam oyunları internet pazarlaması ile çevrimiçi oyunları birleştiren, stratejik konumlandırmaya dayalı yeni bir iletişim türüdür. Bu yeni tür ve mecrada amaç, ürünlerin pazar payını arttırmaktan ... -
Türkiye'ye Yönelik Doğrudan Yabancı Sermaye Yatırımcılarının İstihdama Etkisi
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2004)Doğrudan yabancı sermaye yatırımları, kalkınmaya olan katkısının anlaşılmasıyla, gelişmiş ve gelişmekte olan birçok ülkenin ilgi odağı haline gelmiştir. Günümüzde, yabancı sermayenin beraberinde getirdiği teknolojik gelişme ...