Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorUygur, Ezgi Merdin
dc.date.accessioned2023-10-19T14:56:01Z
dc.date.available2023-10-19T14:56:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1302-6739
dc.identifier.issn1308-6979
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/455299
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/4722
dc.description.abstractMutluluk ve tüketim arasında süre gelen ilişki, akademik ve profesyonel yazındageniş kapsamlı şekilde incelenmektedir. Bu makalede, pazarlamadaki yerini gittikçegenişleten mutluluk kavramının markalama ve tüketici davranışı yazınlarındaki yeriincelenmektedir. Makalenin odak noktaları yazına hakim olan akımlar, tanımlar,ölçüm yöntemleri ve kritik istisnalar olacaktır. Detaylıca değinilen kritik içgörülerdeneyimsel tavsiye, deneyimsel hediyeler ve mutluluk temelli bölümleme olaraksıralanabilir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofDoğuş Üniversitesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleTÜKETİM VE MUTLULUK İLİŞKİSİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA GÜNDEMİ ÇERÇEVESİen_US
dc.typearticleen_US
dc.identifier.startpage237en_US
dc.identifier.endpage252en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.volume22en_US
dc.institutionauthorUygur, Ezgi Merdin
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid455299en_US]


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record