Browsing İşletme Fakültesi by Subject "Marketing"
Now showing items 1-4 of 4
-
Mobile learning in higher education: A marketing course design project in Austria
(Elsevier Science Bv, 2013)The course concept introduced in this paper was implemented in 2011 in a university in Austria and shows an approach for integrating mobile learning modules in higher education. The results of the course as revealed in the ... -
PAZARLAMA BİLİMİNDE DUYGU VE DUYGU DURUMU KAVRAMLARI İÇİN BAZ ALINMIŞ TEORİLER
(Cahit Aydemir, 2019)Günlük hayatın ve insan benliğinin ayrılmaz birer parçası olan duygular, pazarlama bilimi içerisinde çeşitli bağlamlarda çalışılmıştır. Bu makalenin amacı, duygu ve duygu durumu kavramlarının pazarlama bilimi içerisinde ... -
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlama
(TÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFI, 2017)Literatür taraması şeklinde gerçekleştirilen bu çalışmada girişimsel pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada girişimsel pazarlamanın tanımı ve yedi farklı boyutu, girişimsel pazarlama ve geleneksel pazarlamanın ... -
Trends in social media application: The potential of Google+ for education shown in the example of a bachelor's degree course on marketing
(Springer, 2011)Google Plus has the potential to improve students' collaboration through circles conduct research for projects with sparks improve the student-instructor relationship by using this kind of social media to get in touch with ...