Browsing Reklamcılık Bölümü Koleksiyonu by Title
Now showing items 5-12 of 12
-
"Kristal Elma Yaratıcılık Festivalinde (1988-2018) Cam Tavan Olgusu: Kadın Jüri Üyesi Oranlarına Dair Bir İnceleme"
(İmge Kitabevi Yayınları, 2019)Toplumsal cinsiyete dayalı eşitsizliklerin ve cinsiyetçi rollerin iş yaşamındaki varlığı kadın çalışanların meslek sahibi olabileceği alanları etkilemektedir. Erkeklerin geleneksel olarak daha fazla yer aldığı mesleklerde ... -
NİTEL DÜŞÜNCE VE ETNOGRAFİ: ETNOGRAFİK YÖNTEME DÜŞÜNSEL BİR YAKLAŞIM
(Hacettepe Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2017)Bu yazıda niteliksel düşüncenin ne olduğunu, nereden kaynaklandığını ve etnografi ile olan ilişkisini irdelemeye çalışacağım. “Bilgi”yi öznenin nesne ile kurduğu bağın ürünü olarak kabul edersek, amacım, öznenin, yani ... -
Publicized Intimacies on Reality Television: An Analysis of Voyeuristic Content and Its Contribution to the Appeal of Reality Programming
(Routledge Journals Taylor & Francis Ltd, 2009)Given that reality television is not a cohesive genre a better understanding of the frequently noted voyeuristic appeal of reality programs would require an analysis of content features that may contribute to their voyeuristic ... -
Reklam, toplumsal cinsiyet kalıp yargıları ve iktidar
(Civilacademy Sosyal Bilimler Topluluğu Fatih Üniversitesi, 2008)Advertising communication transmits a controlled message for making the target audience behave according to the sales target of the advertiser. The design of this controlled message to expand the acceptability of the ... -
Reklamlarda Karikatür Kullanımı: Piyale Örneği
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2015)Bir mizah sanatı olan karikatürün, eğlendirmenin yanı sıra düşündürmek, öğretmek ve ikna etmek gibi özellikleri karikatürü reklamcılar için cazip hale getirmiştir. Anlatmak istediğini sade bir dille çarpıcı bir biçimde ... -
Talking Fashion in Female Friendship Groups: Negotiating the Necessary Marketplace Skills and Knowledge
(Kluwer Academic Publishers, 2014)This study revisits contexts of consumer socialization by focusing on fashion consumption among female teenagers. Focus groups and interviews have been utilized to collect data from 12- to 16-year-old female adolescents. ... -
Türkiye'de Sosyal Medyanın Siyasi Katılıma Etkileri
(Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, 2015)[Abstract Not Available]