Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlama
Abstract
Literatür taraması şeklinde gerçekleştirilen bu çalışmada girişimsel pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada
girişimsel pazarlamanın tanımı ve yedi farklı boyutu, girişimsel
pazarlama ve geleneksel pazarlamanın strateji, taktik ve süreç
yönünden farklılıkları ve pazarlama işlevlerine farklı yaklaşımlar
olarak gerilla pazarlama, fısıltı pazarlaması ve viral pazarlamaya yer verilmiştir. Böylece girişimsel pazarlamayı benimseyen
bir işletmeye, pazarlama strateji ve taktiklerini nasıl uygulaması
gerektiği konusunda bilgi sağlamak ve farkındalıklarını artırmak
amaçlanmaktadır. Çalışmanın sonunda araştırmanın sınırlılıkları
ve gelecek çalışmalar için öneriler sunulmaktadır. The present study is conducted as a literature review discussing the entrepreneurial marketing concept. In the study, the
definition of entrepreneurial marketing and its seven dimensions,
the differences between entrepreneurial marketing and traditional
marketing in terms of strategy, tactics and process are evaluated.
In addition, different approaches in marketing functions such as
guerilla marketing, buzz marketing and viral marketing are discussed. The main objective is to provide information and bring awareness on how to apply marketing strategies and tactics to
the firms adopted the opinion of implementing the entrepreneurial
marketing. Finally, the limitations of the study and the suggestions
for future research are presented.
Source
Maliye Finans YazılarıIssue
ÖzelVolume
0Pages
175-194URI
https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpZek1UWTVPUT09https://hdl.handle.net/20.500.12469/3406
Collections
Keywords
GirişimcilikPazarlama
Girişimsel Pazarlama
Girişimsel Pazarlamanın Boyutları
Entrepreneurship
Marketing
Entrepreneurial Marketing
Dimensions of Entrepreneurial Marketing