Browsing by Department "Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ana Bilim Dalı"
Now showing items 1-8 of 8
-
Kriz iletişiminde kurumsal savunca kuramı: Türkiye'deki krizlerin özür metinlerinin incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)İletişim teknolojilerinin gelişimiyle değişim göstererek genişleyen krizler, beklenmedik zamanlarda ortaya çıkarak kaos ortamı yaratmaktadır. Kriz dönemleri etkin yönetilmediği takdirde, kurumlar için büyük sorunlara yol ... -
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi Torku süt krizi
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturan unsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberler ortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik ... -
Kurum kültürü ve yapisinin cam tavana etkis i: İstanbul İli eğitim kurumu örneği
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)Bu calismada kurum kulturu ve yapisinin cam tavan sendromu ile iliskisi arastirilmistir. Milli Egitim Bakanligi’na bagli ozel bir egitim kurumu arastirmanin evrenini olusturmustur. Arastirmanin orneklemi kadin ogretmen ... -
Kurumsal iletişimde sosyal medya: Thy ve Pegasus örnekleri
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Gunumuz teknolojisinin gelismesiyle birlikte kurumlarin kurumsal iletisim calismalari yaparken basta hedef kitleleri olmak uzere diger tum paydaslarina yonelik etkin hizli dogru ve seffaf bir yonetim anlayisiyla hareket ... -
Kurumsal iletişimde yeni bir platform olarak sosyal medya kullanımı : Üniversitelere yönelik bir kurumsal iletişim uygulaması
(Kadir Has Üniversitesi, 2015)Sosyal medyanin son on yillik surecte gunluk hayatta en cok tercih edilen iletisim araclarindan birisi haline gelmesiyle birlikte onemi her gecen gun artmaktadir. Her ne kadar ag tabanli iletisim sistemleri iletisim ... -
Kurumsal itibarın satın alma davranışına etkisi: Akıllı telefon kullanıcıları üzerine bir alan çalışması
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Problemin tanımı: Bu çalışmanın amacı şirketlerin algılanan kurumsal itibarları ve risk faktörlerinin, tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırmanın hipotezi; akıllı telefon kullanıcıları ... -
Otel işletmlerinde kurumsal iletişimin rolü üzerine üst düzey yöneticilerle bir algı çalışması
(Kadir Has Üniversitesi, 2017)Üretim, çalışanlar, muhasebe, pazarlama ve sermaye bakımından diğer işletmelere göre farklılık gösteren otel işletmelerinin insan gücüne dayanan ve zamanla yarışan işletmeler olmasının yanı sıra sunulan hizmetler, personel ... -
Watsons krizinde aktarılan mesajların imaj restorasyon teorisi bağlamında incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Kurumların yaşadıkları krizler çeşitli sebeplere dayanabilmekte ve ortaya çıkışları ani olabilmektedir. Krizlerin aniden ortaya çıkabilme durumu işletmeleri daha hızlı hareket etmeye ve bazı stratejiler üretmeye zorlamaktadır. ...