Browsing by Subject "Halkla ilişkiler"
Now showing items 1-4 of 4
-
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ... -
Dijital Çağ'da kamu diplomasisinin yapısı ve uygulanması: ABD ve Türkiye karşılaştırması
(Kadir Has Üniversitesi, 2017)Günümüz iletişim ve teknoloji çağında devletlerin kamu diplomasisi uygulamalarının incelendiğimi bu araştırmada, tarihi 20. Yüzyıl'ın başlarına dek giden, günümüzde de kamu diplomasisi alanında yaptığı hem kurumsal, hem ... -
Halkla ilişkiler yönetiminde dijital dönüşüm
(Kadir Has Üniversitesi, 2013)Bu calisma Butunlesik Pazarlama Ýletisimi sonrasinda halkla iliskilerin internetin halkla iliskiler uzmanlari tarafindan da mesajlarini iletmekte kullanilmasina davet ettigini gostermektedir. Mevcut durumda yayinlarin ... -
Halkla İlişkiler Perspektifinden Kurumsal Vatandaşlık Anlayışına Bir Bakış
(Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)In our contemporary world, especially for big companies, the notion of corporate responsibility conscience has been pretty important to gain and sustain reputation in the eyes of their stakeholders. Many companies have ...