Search
Now showing items 1-10 of 33
Çok uluslu sirketlerde stratejik planlama
(Kadir Has Üniversitesi, 2011)
Gunumuzde hizla gelisen teknolojinin ve globallesmenin etkisiyle uluslararasi mal ve sermaye hareketleri giderek yogunlasmaktadir. Bun nedenle sirketler finansman kaynagi gereksinimi sonucu ic pazarlardan dis pazarlara da ...
Basel kriterlerinin kobi kredileri uzerindeki etkileri
(Kadir Has Üniversitesi, 2011)
Yirminci yuzyilin son ceyreginde baslayip bugune kadar sure gelen onceleri ulkemizdeki gibi bolgesel olarak yasanan finansal krizlerin artik kuresellesmenin dogal bir sonucu olarak tum dunya piyasalarina cok kisa bir surede ...
Küresel markaların algılanışı: küresel ve küyerel reklam algısı üstüne etkiye yönelik bir çalışma
(Kadir Has Üniversitesi, 2013)
Bu calismanin amaci kuresel firmalarin yerel ogeleri kullanarak kuresel ve yerel karmasi kuyerel reklamlari ile kuresel reklamlari arasindaki farklar vurgulanarak tuketici tutum ve istekleri dogrultusunda hangisinin bir ...
Internal customer satısfaction improvement usıng QFD technique
(Kadir Has Üniversitesi, 2013)
in this thesis Quality Function Deployment was assigned as a methodology for converting customer requirements and expectations into quality standarts. The paper suggests an approach which is integrating SERVQUAL into QFD ...
Yabanci sermayeli bankalarin Turk bankacilik sektorune girisi
(Kadir Has Üniversitesi, 2011)
Gunumuzde hizla gelisen teknolojinin ve globallesmenin etkisiyle uluslararasi finansal piyasalar yeniden sekillenmistir.Kuresellesme olgusuyla birlikte 1980 sonrasinda bircok ulkede finansal liberalizasyon sureci yasanmaya ...
Agizdan agiza iletisimin tuketici satin alma kararlari uzerine etkisi ve borusan telekom calisanlari uzerinde bir arastirma
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Gunumuz pazarlarinda sunulan urun cesitliliginin cok fazla olmasi tuketicilere satin alma asamasinda kararsizlik yaratmaktadir. Bu kararsizlik tuketicileri bagimsiz ve objektif bilgi kaynaklarina yoneltmektedir. Tuketiciler ...
Dış ticarette karşılaşılan riskler ve yönetimi : Türkiye örneği
(Kadir Has Üniversitesi, 2011)
Günümüzde gelir düzeyleri, ekonomik, politik ve sosyal yapıları birbirinden oldukça farklılık gösteren ülkeler, daha hızlı büyüme çabası içine girmişlerdir. Gelişmiş ülkelerin sanayileşmesine paralel olarak geliştirdikleri ...
Pazarlamada uygulamaya yönelik yeni bir yaklaşım: nöro pazarlama
(Kadir Has Üniversitesi, 2012)
Pazarlamanın geçmişi insanlık tarihi kadar eskidir. Başlangıçta insanlar alışverişe takas yöntemiyle başlamışlardır. Paranın bulunmasıyla beraber, ticarette para kullanılmaya başlanmış, ürün karşılığında bir değer biçilmiştir. ...
The relationship between muslim religiosity price value consciousness impulsive buying tendency and post purchase regret: a moderation analysis
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Religion has been considered an inseparable part of culture. There is a considerable amount of research examining the relationship between religious affiliation and consumer behavior. Although past studies have confirmed ...
Performans yönetimine göre ücretlendirme ve Türkiye'de Kobilerde uygulanması üzerine bir çalışma
(Kadir Has Üniversitesi, 2013)
Bu çalışma performansa dayalı ücret sistemi ve performansa dayalı ücret sisteminin Türk KOBİlerinde nasıl uygulandığı ile ilgilidir. Bu kapsamda performansa dayalı ücret sistemini uygulayan özel sektörde faaliyet gösteren ...