Search
Now showing items 1-4 of 4
Arap baharı sonrası Türkiye - Suriye krizinde Türk medyasının tavrı
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Uluslararası ilişkilerde devletlerin dış politika kararlarında kamuoyu desteğini almaları önemlidir. İktidarlar, dış politika kararlarında kamuoyunun desteğini alabilmek adına sık sık propaganda yoluna başvururlar. ...
The relationship between muslim religiosity price value consciousness impulsive buying tendency and post purchase regret: a moderation analysis
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Religion has been considered an inseparable part of culture. There is a considerable amount of research examining the relationship between religious affiliation and consumer behavior. Although past studies have confirmed ...
2000'li yıllarda Türk dizi sektörünün durumu
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Bu tez 2000'li yıllarda Türkiye'de dizi sektörünün sahip olduğu temel özelliklerle sektörün yurtiçinde ve yurtdışındaki hareketlerini incelemeyi amaçlamaktadır. Bu amaç için çalışılırken göz önünde bulundurulan temel durum, ...
How does new media affect the creative department of advertising agencies in Turkey?
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı, yeni birer reklam mecrası haline dönüşen dijital platformların Türk Reklam Ajanslarının kreatif departmanlarının işleyişine etkilerini araştırmaktır. Reklam sektöründe son yıllarda yaşanan dijital ...