Search
Now showing items 1-8 of 8
Agizdan agiza iletisimin tuketici satin alma kararlari uzerine etkisi ve borusan telekom calisanlari uzerinde bir arastirma
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Gunumuz pazarlarinda sunulan urun cesitliliginin cok fazla olmasi tuketicilere satin alma asamasinda kararsizlik yaratmaktadir. Bu kararsizlik tuketicileri bagimsiz ve objektif bilgi kaynaklarina yoneltmektedir. Tuketiciler ...
Tedarik zincirinde toplam kalite yönetimi
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Günümüzde artan rekabet koşullarında firmalar bir yandan pazar paylarını arttırmaya çalışırken diğer bir yandan da maliyetlerini düşürmeyi hedeflemektedirler. Bu yüzden potansiyel müşterilere gereken zamanda gereken ürünleri ...
Aile şirketlerinin performansında kurumsallaşmanın ve kültürün etkisi
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Bu calismada isletmelerin buyuk bir kismini olusturan ve bulunduklari ulkelerin gelismesinde onemli rol oynayan aile sirketlerinin diger sirketler ile aralarindaki farklar incelenmistir. Ayrica sahip olduklari avantaj ve ...
Pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi ve gıda sektörü üzerine bir uygulama
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Gunumuzun yogunlasan rekabet kosullari kurulus ve musteri arasinda kurulanolumlu iliskileri ustunluk saglayici onemli bir faktor olarak ortaya cikartmaktadir. Budurumda musteri iliskilerinin kalici olabilmesi icin musteri ...
Marka yönetimi
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Marka oldukca genis bir kavramdir ve pazarlama literaturunde markaya iliskin pekcok tanim gelistirilmistir. Markalar mamulleri rakiplerden ayirici isimlerden sembollerden ve sekillerden olusmaktadir. Marka yonetim sistemi ...
Türkiye'deki işletmeler için ihracatın önemi, sorunları ve çözüm önerileri
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Günümüzde, küreselleşen dünyanın dışında kalmamak, sürekli büyüyen Pazar ve dünya ticaretinden pay alabilmek için fırsat ve avantajlardan yararlanmak bütün ülkeler için önemli bir amaç haline gelmiştir. İhracat gerek ...
Borsada hisse senetlerinin kisa vadeli guc gostergeleri ile analizi
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Bir ulkenin ekonomisinin temel gostergesi temel tasi borsadir. Borsaya olan para girisi ekonomiye kazandirilan para demektir. Paranin yastik altindan cikisidir. Paranin yastik altindan cikisi ulkeye ekonomiye ihracata ...
Aile sirketlerinde insan kaynaklari yonetimi
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Gunumuz dunyasinda kuresellesme ile beraber surekli gelisen ve degisen sosyo ekonomik surec isletmeler arasindaki rekabeti arttirmakta ve bu ortamda varliklarini surdurebilmek icin kendilerini farkli kilmalarini saglayacak ...