Search
Now showing items 1-4 of 4
News readers' perception of clickbait news
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)
This thesis is aimed to reveal the impact of the clickbait content to online news readers. Study focuses on the readers' perception of the clickbait and analyzes their behavior to these content and examines how they interact ...
Siyasal iletişimde dijitalleşme: 24 Haziran 2018 cumhurbaşkanlığı seçimleri üzerine karşılaştırmalı bir twıtter analizi
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)
Günümüz modern zamanlarında iletişim ve enformasyon teknolojileri alanında yaşanan gelişmeler bireylerin duygu, düşünce ve bilgi paylaşımına olanak sağlayan yeni platformların oluşmasını sağlamıştır. İçerik üretiminin ...
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi Torku süt krizi
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)
Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturan unsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberler ortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik ...
Sosyal medya üzerinden Türk kültürünün yorumlanması
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)
Toplumların teknolojik gelişmelerle çağ atladıkları bu dönemde, sosyal medya, toplumlar ve insanlar arası iletişimi destekleyen önemli bir gelişme olmuştur. Özellikle son 10 sene içerisinde kendisini belli eden ve evrilen ...