Search
Now showing items 1-6 of 6
Analyzing and measuring emotions on customer coproduction process through empirical researh on ikea customers in Turkey
(Kadir Has Üniversitesi, 2012)
Today's consumers are prioritizing their expenditure and they think about what.sreally worth it. At this point .Do it Yourself.(DiY) appears as a valuable alternative. For most of the people the underlying drivingforce is ...
Kamusal sanatta farklı kamusallıklar: İstanbul'daki kamusal sanat çalışmaları üzerinden bir okuma
(Kadir Has Üniversitesi, 2012)
Kamusal alanlarda yapılan, insanların kendilerini özgürce ifade edebilmeleri için ortam yaratan, topluma ve kente sosyal, fiziksel, çevresel ve ekonomik katkılar sağlayan `kamusal sanat', Batı'da 20. yüzyılın başında, ...
Türkiye'deki güncel konut araştırmalarında 'ev' olgusu
(Kadir Has Üniversitesi, 2012)
İnsan ile mekân arasındaki ilişki söz konusu olduğunda, son yıllarda yaşanan hızlı toplumsal ve kültürel değişimin dayandığımız temel kavramların tanımlanma ve algılanma biçimlerinde de radikal bir değişime yol açtığı ve ...
İlkogretim okul bahcelerinin cocuklardaki fiziksel aktivite egilimi uzerindeki etkisinin katilimci tasarim yontemi ile belirlenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2012)
Bu calismada farkli fiziksel ozelliklere sahip ilkogretim okul bahcelerinde okuyan cocuklarin fiziksel aktivite egilimleri karsilastirmali olarak incelenmistir. 2010-2011 ogretim yili icerisinde ana calismada kullanilacak ...
Türkiye' de 1980-2010 yılları arasındaki gazete ilanlarında imaj kavramı: marka örneği bağlamında değerlendirilmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2012)
Bu tez çalışmasında imaj kavramı bir marka örneği üzerinden değerlendirilmiştir.Türkiye.deki gazetelerde 1980-2010 yılları arasındaki dönemde yayınlanmış, marka örneği olarak Arçelik firmasının reklamlarından oluşturulan ...
Türkiye'de 1980-2010 yılları arasındaki gazete ilanlarında imaj kavramı: Marka örneği bağlamında değerlendirilmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2012)
Günlük hayatımızda imajlarla kuşatılmış olarak yaşıyoruz. İnsanlar iletişim kurmak için henüz kullanabilecekleri ortak bir dil geliştirmemiş oldukları dönemlerde görsel imgeler yardımı ile anlaşabilmekteydiler. İletişimsel ...