Search
Now showing items 1-6 of 6
Reklam, toplumsal cinsiyet kalıp yargıları ve iktidar
(Civilacademy Sosyal Bilimler Topluluğu Fatih Üniversitesi, 2008)
Advertising communication transmits a controlled message for making the target audience
behave according to the sales target of the advertiser. The design of this controlled message to
expand the acceptability of the ...
EFFICIENCY IN RESOURCE ALLOCATION
(2008)
Kaynakların etkin ayırımı (tahsisi) maliye politikasının en önemli amacıdır ve bu amaç yerine getirilmediğinde, gelir dağılımını iyileştirme ve kamu maliyesinin makroekonomik istikrarını sağlama amacını yerine getirme ...
Anayasa mahkemesi’nin mk m. 289’a ilişkin e. 2008/30, k. 2009/96 sayılı kararının irdelenmesi
(2008)
Koca ve çocuk tarafından açılacak soybağının reddi davası hakkında MK. m. 289 hak düşürücü süreler öngörmektedir. Anayasa Mahkemesi, MK. m. 289/1 hük mündeki kocanın açacağı soybağının reddi davası için öngörülen “… herhalde ...
Tüketici Satın Alma Davranışına Etki Eden Yaşam Tarzı Faktörleri ile Otomobillerin Hazsal ve Faydacı Özelliklerinin Tercihi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)
Bu çalışma; ürünlerin hazsal ve faydacı yapısını açıklamaya çalışmaktır. Yaşam tarzı, tüketici satın alma davranışına etki eden en önemli faktörlerden biridir. Tüketici tercihleri yaşam tarzlarına ve ürünlerin hazsal ...
Rus-AB İlişkilerinde Stratejik Ortaklıktan Stratejik Depresyona
(Millî Savunma Üniversitesi Atatürk Stratejik Araştırmalar Enstitüsü, 2008)
Doğu Bloku ve SSCB, 1989’dan sonra dağılma sürecine girmesiyle ekonomik ve siyasi
bakımdan zor duruma düşerek AB’nin iktisadi ve mali yardımına muhtaç kalmıştır. Rusya,
1990’dan sonraki on yılda AB ile siyasi ve stratejik ...
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)
Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ...