Search
Now showing items 1-4 of 4
Social commerce motivations, trust and intentions: An investigation from generational perspectives
(Kadir Has Üniversitesi, 2020)
Sosyal ticaret, sosyal etkileşimi desteklemek için sosyal ağları kullanarak çevrim içi ticari işlemleri ve ürün ve hizmet satın alımlarını içeren bir e-ticaret dalıdır. Birçok şirket Web 2.0 ve ilgili teknolojilerini ...
The effect of relationship marketing on customer loyalty: An investigation in the transportation sector
(Kadir Has Üniversitesi, 2020)
Customer satisfaction and customer loyalty are essential concepts in today's business world, where gaining a competitive advantage is becoming increasingly hard, and sustainability becomes more complicated day by day. In ...
An investigation of online dating application motivations and behaivor
(Kadir Has Üniversitesi, 2020)
Çevrimiçi flört uygulamaları, insanların birbirleriyle bağlantı kurma biçiminde devrim yaratmıştır. çevrimiçi buluşma hizmetleri pazarı 2017 yılında 6 milyon dolar iken 2025 yılına kadar 9 milyon dolara ulaşması beklenmektedir ...
The effects of service quality and e-service quality on customer satisfaction, e-satisfaction, loyalty, e-loyalty: A study on aviation sector
(Kadir Has Üniversitesi, 2020)
The main aim of this thesis is clarifying the effects of factors (tangibles factors, reliability, assurance, empathy and also enthusiasm) on customer satisfaction and also customer loyalty, the first of which is accepted ...