Search
Now showing items 1-2 of 2
"Türkiye'de Bireysel Emeklilik Sistemine Katılım Kararını Etkileyen Faktörler"
(İstanbul Okan Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de bireysel emeklilik sistemine giriş ve otomatik
katılımdan cayma kararını etkileyen faktörleri ortaya koymaktır. 130 kişiden kolayda örnekleme ile elde edilen verinin lojistik regresyon ...
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlama
(TÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFI, 2017)
Literatür taraması şeklinde gerçekleştirilen bu çalışmada girişimsel pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada
girişimsel pazarlamanın tanımı ve yedi farklı boyutu, girişimsel
pazarlama ve geleneksel pazarlamanın ...