Search
Now showing items 1-3 of 3
Duygu Durumunun Tüketici Şikayet Davranışına Etkisi Hakkında Bir Pilot Çalışma
(Melih Topaloğlu, 2018)
Bu pilot çalışmanın amacı, duygu durumunun tüketici şikâyet davranışı üzerindeki
etkisini incelemek ve oluşturulan kavramsal modelin ön testini yapmaktır. Çalışmanın
kavramsal modeli, algılanan marka değeri, algılanan ...
Markaların Sosyal Medya Yardım Masası Hesaplarına Yapılan Şikayetlerin Analizi: Yüksek Teknoloji Ürünleri Üzerine Bir Çalışma
(Melih Topaloğlu, 2018)
Bu araştırmada marka müşterilerinin satın alıp kullandıkları ürünlerle ilgili istek
ve şikayetlerini ilettikleri çevrimiçi yardım masalarıyla olan etkileşimi incelenerek
markaların şikayetlere nasıl yanıt verdikleri ve ...
CONSUMER IMPULSIVE BUYING TENDENCY SCALE DEVELOPMENT USING MIXED METHODOLOGY
(Beykoz Üniversitesi, 2018)
In the domains of marketing and consumer behavior, there has been a paradigmatic shift from fully rational and
mechanical human beings towards the dominance of feelings, irrationalities and impulses. Hence, there has ...