Search
Now showing items 1-4 of 4
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)
Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ...
Kredi kartları ve bireysel müşterilerin kredi kartı tercihine etki eden faktörlerin belirlenmesi üzerine bir araştırma
(Kadir Has Üniversitesi, 2008)
ÖZETKREDİ KARTLARI VE BİREYSEL MÜŞTERİLERİN KREDİ KARTI TERCİHİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAGelişen teknolojiyle birlikte artan tüketici ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik, yeni ödeme araçlarına ...
İhracat teşvik aracı olarak Eximbank kredilerinin ihracata etkisinin sektör bazında incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2006)
Çalışmanın temel amacı, Eximbank ihracat kredilerinin ihracat satışına etkisinisektör bazında irdelemektir. Çalışma kapsamında, OECD ülkelerinde ihracat satışlarınınfinansmanı için oluşturulan sistem incelenmiştir. Buna ...
Bankalarda Kobi kredilerini değerlendirmeye ilişkin bir yaklaşım : Yapay sinir ağları
(Kadir Has Üniversitesi, 2007)
Bankaların karsı karsıya oldugu riskler nedeni ile yükümlülüklerini yerine getiremeyecek duruma düsmesini önlemek ve standart uygulamalar gelistirmek amacıyla global düzeyde düzenlemelere gidilmektedir. Bu düzenlemeler ile ...