Search
Now showing items 1-3 of 3
''new'' media tools in the ''new'' museums the study case of Istanbul modern
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Technology and the individual have a reciprocal and transformative relation and the area, which is affected by this relation, is more sophisticated than the idea that technology is shaping the society. To understand the ...
How does new media affect the creative department of advertising agencies in Turkey?
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı, yeni birer reklam mecrası haline dönüşen dijital platformların Türk Reklam Ajanslarının kreatif departmanlarının işleyişine etkilerini araştırmaktır. Reklam sektöründe son yıllarda yaşanan dijital ...
Türkiye'deki üniversite kütüphanelerinin mobil geleceği
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)
Mobil telefonlar konuşmanın çok ötesinde işlevlere sahip mobil bilgisayarlar haline geldiklerinden eğitim, ticaret başta olmak üzere pek çok sektör mobil teknolojilere uyum sağlamak için yeni yapılanmalara gitmektedir. ...