Search
Now showing items 1-3 of 3
Guiding metaphors of nationalism: the Cyprus issue and the construction of Turkish national identity in online discussions
(Sage Publications Inc, 2008)
This article is a study of three major metaphors organizing nationalistic discourse about Cyprus in two online forums for Turkish university students. The analysis suggests that discussants symbolically warranted their ...
Reklam, toplumsal cinsiyet kalıp yargıları ve iktidar
(Civilacademy Sosyal Bilimler Topluluğu Fatih Üniversitesi, 2008)
Advertising communication transmits a controlled message for making the target audience
behave according to the sales target of the advertiser. The design of this controlled message to
expand the acceptability of the ...
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)
Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ...