Browsing Tez Koleksiyonu by Title
Now showing items 669-688 of 1348
-
Kredi kartları ve bireysel müşterilerin kredi kartı tercihine etki eden faktörlerin belirlenmesi üzerine bir araştırma
(Kadir Has Üniversitesi, 2008)ÖZETKREDİ KARTLARI VE BİREYSEL MÜŞTERİLERİN KREDİ KARTI TERCİHİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAGelişen teknolojiyle birlikte artan tüketici ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik, yeni ödeme araçlarına ... -
Kredi ve Likidite açısından Kobi-Banka ilişki yönetimi: İstanbul örneği
(Kadir Has Üniversitesi, 2013)Bu tez calismasi ile KOB'lerin kredi ve likidite acisindan bankalarla iliskilerini nasil yonettiklerinin tespit edilmesi amaclanmistir. Bu kapsamda KOBİ-Banka ?liski Yonetimi icin “Dagitim Kanallari” “Musteri Memnuniyeti” ... -
Kredilendirme sürecinde uluslararası finansal raporlama standartlarına göre konsolide finansal raporların düzenlenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2009)Bankalar karlarının çoğunu kredilerden elde etmektedirler. Ancak, kredilerin temerrüde düşme olasılığı diğer aktif kalemlere göre daha fazladır. Bu gerçekten dolayı bankalar kredi analizi yapmaktadırlar. Kredi analizi temel ... -
Kredilendirme sürecinde uluslararası finansal raporlama standartlarına göre konsolide finansal tabloların düzenlenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2009)Bankalar karlarının çoğunu kredilerden elde etmektedirler. Ancak, kredilerin temerrüde düşme olasılığı diğer aktif kalemlere göre daha fazladır. Bu gerçekten dolayı bankalar kredi analizi yapmaktadırlar. Kredi analizi temel ... -
Kristal anların ışığında bir yolcu: Yönetmen
(Kadir Has Üniversitesi, 2015)Bu tez, öncelikli yaklaşımını canlılığa ayıran yönetmen kişisinin, bulunduğu pozisyondan sezgisel olarak temas ettiği kristal anları değerlendirebilmesi için düşünsel kılavuz olmayı amaçlamaktadır. -
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım : Metro Turizm krizi’nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2017)İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ... -
Kriz iletişiminde kurumsal savunca kuramı: Türkiye'deki krizlerin özür metinlerinin incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)İletişim teknolojilerinin gelişimiyle değişim göstererek genişleyen krizler, beklenmedik zamanlarda ortaya çıkarak kaos ortamı yaratmaktadır. Kriz dönemleri etkin yönetilmediği takdirde, kurumlar için büyük sorunlara yol ... -
Kriz iletişiminin marka ve itibar yönetimi açısından değerlendirilmesi Torku süt krizi
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)Krizler beklenmedik anda, aniden ortaya çıkan ve markalar için tehdit oluşturan unsurlardır. Markalar krizi yönetebilmek adına hızlı harekete geçmesi, yalan haberler ortaya çıkmadan basın açıklamasında bulunması ve stratejik ... -
KSS kapsamında yapılan iş sağlığı ve güvenliği uygulamaları : bilim ilaç üzerine bir araştırma
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)Bu tez çalışmasında; kurumların önemli paydaşlarından biri olan çalışanlar ile kurumsal itibar ilişkisine değinişmiş, kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının özellikle çalışanlara yönelik nitelikte olması açısından iş ... -
Kurt cobain : a messiah for the rock generation?
(Kadir Has Üniversitesi, 2008)Kurt Cobain is a dead rocker who helped grunge music to have been discovered in 1990s. Having been the child of divorced parents he had a very difficult life in which he often dealth with his physical and psychological ... -
Kurum kültürü ve yapisinin cam tavana etkis i: İstanbul İli eğitim kurumu örneği
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)Bu calismada kurum kulturu ve yapisinin cam tavan sendromu ile iliskisi arastirilmistir. Milli Egitim Bakanligi’na bagli ozel bir egitim kurumu arastirmanin evrenini olusturmustur. Arastirmanin orneklemi kadin ogretmen ... -
Kurumlarda is etigi ilkelerinin calisanlarin gozunde kurumun itibarina etkisi
(Kadir Has Üniversitesi, 2015)Bu calismanin amaci is etigi ilkelerinin calisanlarin kurumsal itibar algisi uzerindeki etkisinin boyutunun belirlenmesi ve bu konuda kurumlara oneriler sunulmasidir. calismanin evrenini Yapi Merkezi Ýnsaat ve Sanayi A.s. ... -
Kurumsal iletişim açısından 'cam tavan sendromu': Orta ve üst düzey kadın yöneticilerin, cam tavan sendromu hakkındaki görüşlerinin yönetim ve iç iletişim açısından değerlendirilmesine yönelik İstanbul özelinde nitel bir çalışma
(Kadir Has Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı ekonomiye yön veren bazı önemli aile, ulusal, çokuluslu ve uluslararası şirketlerde görev yapan üst düzey kadın yöneticilerin, çalışanların güçlendirilmesi (empowerment) ile birlikte cam tavan sendromunun ... -
Kurumsal iletişimde sosyal medya: Thy ve Pegasus örnekleri
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Gunumuz teknolojisinin gelismesiyle birlikte kurumlarin kurumsal iletisim calismalari yaparken basta hedef kitleleri olmak uzere diger tum paydaslarina yonelik etkin hizli dogru ve seffaf bir yonetim anlayisiyla hareket ... -
Kurumsal iletişimde yeni bir platform olarak sosyal medya kullanımı : Üniversitelere yönelik bir kurumsal iletişim uygulaması
(Kadir Has Üniversitesi, 2015)Sosyal medyanin son on yillik surecte gunluk hayatta en cok tercih edilen iletisim araclarindan birisi haline gelmesiyle birlikte onemi her gecen gun artmaktadir. Her ne kadar ag tabanli iletisim sistemleri iletisim ... -
Kurumsal itibar ve liderlik davranışlarının marka değerine etksi
(Kadir Has Üniversitesi, 2016)Kurumsal yapılarda "değer yaratma" durumu kurumun en değerli varlığıdır. Değişen ve gelişen küresel ortamda kurumların başarısı ile özdeş hale gelen kurumsal itibar, liderlik ve marka değeri kavramları değer yaratma aracı ... -
Kurumsal itibarın satın alma davranışına etkisi: Akıllı telefon kullanıcıları üzerine bir alan çalışması
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Problemin tanımı: Bu çalışmanın amacı şirketlerin algılanan kurumsal itibarları ve risk faktörlerinin, tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırmanın hipotezi; akıllı telefon kullanıcıları ... -
Kurumsal kimliğin görsel kimlik üzerindeki yansımaları : Web sitelerinde kullanılan imgelerin göstergebilimsel yaklaşımla incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2016)Her kurum kendini digerlerinden ayiran bir kurumsal kimlige sahiptir. Degisen toplumsal etkenler kurumsal kimlik kavraminin iceriginin degismesine sebep olmus ve bu tanimin kapsamini genisletmistir. Sayilari her gecen gun ... -
Kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarının çalışanlarda örgüte bağlılıklarına ve motivasyonuna etkisi : İstanbul ili sigortacılık sektörü örneği
(Kadir Has Üniversitesi, 2019)ULU, EMİNE. KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK ÇALIŞMALARININ ÇALIŞANLARDA ÖRGÜTE BAĞLILIKLARINA VE MOTİVASYONUNA ETKİSİ: İSTANBUL İLİ SİGORTACILIK SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ, YÜKSEK LİSANS TEZİ, İstanbul, 2019. Son yıllarda firmalar maddi ... -
Kurumsal yonetim uygulamalarinin finansal performansa etkileri Turkiye uygulamasi
(Kadir Has Üniversitesi, 2015)Firmalar acisindan degerlendirildiginde ekonominin hizla degismekte ve gelismekte olan dinamik bir yapiya sahip oldugu gorulmektedir. Kursellesme gibi pek cok onemli etmenin sekillendirdigi bu yapi icerisinde firmalar ...