Browsing Tez Koleksiyonu by Department "Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Yönetimi Ana Bilim Dalı"
Now showing items 1-14 of 14
-
Bankalarin sosyal sorumluluk faaliyetleri ustlenme nedenleri ve sosyal sorumlulugun kurumsal itibarlarindaki rolu
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)Gunumuzde kuresellesmenin etkisi ve iletisim araclarindaki cesitlilik nedeniyle bilginin hizla yayilmasi isletmelerin rekabet edebilecegi unsurlarin farklilasmasina neden olmustur. Ýsletmelerin rakipleri karsisinda saglayacagi ... -
Gelenekselden dijitale iletişim ve halkla ilişkiler : turizm pazarlamasına bir bakış
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Teknolojik hayattaki gelismelerle birlikte dunya artik kuresellesmenin daha fazla hissedildigi bir yer halini almis durumdadir. Kuresellesmenin etkisi ile toplum siyaset ekonomi gibi bircok alanda oldugu gibi iletisim ... -
İlac sektorundeki iletisim uzmanlarinin gozunden yeni RTuK kanunuyla degisen iletisim faaliyetlerinin saglik iletisimine etkileri
(Kadir Has Üniversitesi, 2016)2011 yilinda cikan RTuK kanunuyla birlikte ilac firmalari recetesiz ilaclarla ilgili reklam ve tanitim faaliyeti yapabilme serbestligi elde etti. Gunumuzde de bu kanun guncelligini korumaktadir. Bu dogrultuda recetesiz ... -
Kadın odaklı reklamlarda kadınlık sunumu
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Gunumuzde reklamlar urun ve hizmet tanitimi yapmanin yaninda kulturel ve ideolojik anlamlari yeniden uretmektedir. Reklamlarda egemen ideolojiler temsiller araciligiyla yeniden uretilmektedir. Toplumsal cinsiyet toplumun ... -
Kriz iletişiminde çok sesli yaklaşım : Metro Turizm krizi’nin retoriksel arena kuramı bağlamında incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2017)İşletmelerin beklemedikleri anlarda ortaya çıkan, zamanında ve doğru stratejilerle müdahale edilmediği takdirde kurum üzerinde ciddi hasarlara yol açabilen kurumsal krizler hakkında literatürdeki çalışmaların çoğunluğunda ... -
KSS kapsamında yapılan iş sağlığı ve güvenliği uygulamaları : bilim ilaç üzerine bir araştırma
(Kadir Has Üniversitesi, 2014)Bu tez çalışmasında; kurumların önemli paydaşlarından biri olan çalışanlar ile kurumsal itibar ilişkisine değinişmiş, kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının özellikle çalışanlara yönelik nitelikte olması açısından iş ... -
Kurumlarda is etigi ilkelerinin calisanlarin gozunde kurumun itibarina etkisi
(Kadir Has Üniversitesi, 2015)Bu calismanin amaci is etigi ilkelerinin calisanlarin kurumsal itibar algisi uzerindeki etkisinin boyutunun belirlenmesi ve bu konuda kurumlara oneriler sunulmasidir. calismanin evrenini Yapi Merkezi Ýnsaat ve Sanayi A.s. ... -
Kurumsal itibar ve liderlik davranışlarının marka değerine etksi
(Kadir Has Üniversitesi, 2016)Kurumsal yapılarda "değer yaratma" durumu kurumun en değerli varlığıdır. Değişen ve gelişen küresel ortamda kurumların başarısı ile özdeş hale gelen kurumsal itibar, liderlik ve marka değeri kavramları değer yaratma aracı ... -
Kurumsal kimliğin görsel kimlik üzerindeki yansımaları : Web sitelerinde kullanılan imgelerin göstergebilimsel yaklaşımla incelenmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2016)Her kurum kendini digerlerinden ayiran bir kurumsal kimlige sahiptir. Degisen toplumsal etkenler kurumsal kimlik kavraminin iceriginin degismesine sebep olmus ve bu tanimin kapsamini genisletmistir. Sayilari her gecen gun ... -
Liderlik iletişimi : 7 Haziran ve 1 Kasım 2015 seçimlerinde Ahmet Davutoğlu’nun değerlendirilmesi
(Kadir Has Üniversitesi, 2017)Gunumuzde iktidarin elde edilebilmesi icin basarili iletisim sureclerinin yurutulmesi gerekmektedir. Siyasi liderin secmen uzerindeki etkisi bu acidan buyuk onem tasimaktadir. ulkemizin 2015 yilinda art arda secime girmesi ... -
Müşteri memnuniyeti ölçütünde itibar performansı değerlendirmesi: Lc Waıkıkı üzerine bir uygulama
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)Gunumuzde ozellikle buyuk olcekli firmalarin musterileri nezdinde itibar kazanmalarinda ve bu itibari surdurebilmelerinde musterileri ile olan iliskileri oldukca onemli hale gelmistir. Bu calisma musteri memnuniyeti ve ... -
Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki
(Kadir Has Üniversitesi, 2015)Çalışmamın amacı kurumsal itibar ve marka değeri arasındaki ilişkinin tespit edilmesidir. Araştırmamda uygulama örneği olarak TNT International Express Taşımacılık Tic. Ltd. Şti. seçilmiş ve veri toplama aracı olarak anket ... -
Tüketici davranışlarında algı yönetiminin rolü : Ünlü algısının kadın tüketici davranışlarına etkisi üzerine bir araştırma
(Kadir Has Üniversitesi, 2016)Kurumlar urun farklilasmasinin giderek zorlastigi rekabetin arttigi ortamda farkli yontem ve stratejileri uygulamaya baslamistir. Bulunduklari pazar ortaminda kendi urun ya da hizmetlerinin on plana cikmasi fark yaratip ... -
X ve Y kuşaklarının işveren markası ve örgüt içi iletişimine yönelik algıları: Aile işletmesi örneği
(Kadir Has Üniversitesi, 2018)İşveren markası firmaların paydaşları tarafından nasıl algılandığının yanı sıra nasıl tecrübe ettikleriyle ilgilidir. İşveren markasının örgütsel iletişim boyutunda ele alınmasıyla sadece işverenin çalışanların gözünde ...